Pošlji sporočilo
Pošlji sporočilo

O MENI

Damjana Šmid, prof. soc. ped.

Srednja zdravstvena šola na Jesenicah je bila moja prva izbira. Poleg odličnih profesorjev, ki so mi predali veliko strokovnega znanja ter človeške topline, sem na vsakodnevnih vožnjah z vlakom sklenila tudi nekaj nepogrešljivih prijateljstev, ki trajajo še danes.

Na praksi v Psihiatrični bolnišnici v Begunjah sem spoznala širino in bolečino človeške psihe ter poklic delovnega terapevta. Ta je malce počakal, saj se je na svet mudilo moji prvi hčerki. Kljub temu sem redno končala študij delovne terapije in diplomirala z delom Delovna terapija pri duševno motenih otrocih. Izbira mojega prvega poklica se je izkazala za odlično, saj je bila pri hčerki diagnosticirana cerebralna paraliza. Teorijo sem tako takoj preizkusila pri vzgoji prve hčerke, kar je bil zame poseben izziv.

Opravljanje različnih zaposlitev je širilo moj svet in bogatilo moje delovne izkušnje. Kot delovna terapevtka sem bila zaposlena v Centru slepih in slabovidnih, Varstveno delovnem centru, ter v osnovni šoli s prilagojenim programom. Veliko dela sem opravila tudi honorarno – pri Zvezi društev za cerebralno paralizo Sonček, Rdečem križu Slovenije, na radiu in Združenju proti spolnemu zlorabljanju. Zaposlitve za določen čas so bile koristne na moji poklicni poti. Dopolnjevanje znanja je postalo moja stalnica.

Ob delu sem končala študij na Pedagoški fakulteti, leta 1998 diplomirala z delom Preventiva na področju spolnih zlorab in postala profesorica socialne pedagogike.

Kot socialna pedagoginja sem delala v vzgojnem zavodu in osnovni šoli kot izvajalka dodatne strokovne pomoči za učence z vedenjskimi in čustvenimi težavami, nekaj let pa sem delovala tudi kot svetovalna delavka.

To je poklic, za katerega mislim, da sem rojena. Poklic, za katerega lahko rečem: »To je to!«. Je delo, ki ga opravljam s srcem in pametjo, z vso resnostjo in s humorjem, z radostjo in tudi težkimi trenutki. Lahko delam v zaporu, bolnišnici, gospodarstvu, vrtcu ali v šoli. Usposobljena sem za vedenjske in čustvene izzive, odnose, komunikacijo in iskanje rešitev. Mogoče imam prav zato rada probleme, ker verjamem v njihove rešitve.

Leta 2000 sem ustanovila Zavod Modrin, zasebni svetovalno – izobraževalni zavod za starše, otroke in mladostnike, s katerim sem razširila področje svojega delovanja na širšo Slovenijo.

Pišem, predavam, svetujem, poučujem, raziskujem, se učim … Sem mama dveh hčera, kar me neizmerno radosti. Moj življenjski moto ostaja »živi in pusti živeti«.

Za menoj je trideset let delovnih izkušenj, trideset let srečevanja s človeško stisko. Nenehno usposabljanje na različnih področjih je kot izbira orodja, s katerim lahko pomagam, svetujem, usmerjam. Senzitiviti trening, treningi komunikacije, večletno usposabljanje in certifikat iz realitetne terapije (William Glasser Institute), NLP Praktik (Sledi Žalec, odlična trenerka Nada Mulej), usposabljanje v programu Znanje in branje za zabavo, izobraževanje za multiplikatorko na področju izobraževanja otrok s posebnimi potrebami in opravljen izpit za ravnatelje (Šola za ravnatelje) so le nekateri temelji mojega znanja, ki dobijo svojo vrednost šele pri delu v praksi.

Predavanja, seminarje in delavnice izvajam v vrtcih, šolah, društvih, zavodih, domovih, bolnišnicah, kolektivih, upravnih enotah in v gospodarskih družbah.

Ravnatelj OŠ Brezno-Podvleka, gospod Leo Čelofiga, je ob koncu seminarja tako nagovoril zaposlene:

»Zaključili smo prvi del seminarja Komunikacija z nemirnimi in motečimi učenci.
Bili smo priča pedagoški samorefleksiji in dobili veliko rešitev za uspešno delo.
Posledica tega bo 2 uri manj jamranja v zbornici, 1 škatla Persena manj ter 2 uri več časa za iskanje konstruktivnih rešitev.
Dobili ste pogum za vsebinsko krčenje učnih vsebin in izbire manj delovnih zvezkov. (1 pedagoška konferenca manj).
Med seboj ste se družili učitelji dveh (treh, če štejem še kolegico iz Dravograda) šol, zato lahko potrdim 3 ure team buildinga.
Deležni smo bili vsaj 2 ur smeha, zato lahko ti 2 uri štejem v realizacijo programa zdravje na delovnem mestu.
Dobili ste napotke, kaj se pogovarjati doma s partnerjem, to vam bo prineslo več časa za večerne aktivnosti. Posledica bo vaš bleščeč in smejoč prihod v službo.«

Damjana Šmid, prof. soc. ped.

Srednja zdravstvena šola na Jesenicah je bila moja prva izbira. Poleg odličnih profesorjev, ki so mi predali veliko strokovnega znanja ter človeške topline, sem na vsakodnevnih vožnjah z vlakom sklenila tudi nekaj nepogrešljivih prijateljstev, ki trajajo še danes.

Na praksi v Psihiatrični bolnišnici v Begunjah sem spoznala širino in bolečino človeške psihe ter poklic delovnega terapevta. Ta je malce počakal, saj se je na svet mudilo moji prvi hčerki. Kljub temu sem redno končala študij delovne terapije in diplomirala z delom Delovna terapija pri duševno motenih otrocih. Izbira mojega prvega poklica se je izkazala za odlično, saj je bila pri hčerki diagnosticirana cerebralna paraliza. Teorijo sem tako takoj preizkusila pri vzgoji prve hčerke, kar je bil zame poseben izziv.

Opravljanje različnih zaposlitev je širilo moj svet in bogatilo moje delovne izkušnje. Kot delovna terapevtka sem bila zaposlena v Centru slepih in slabovidnih, Varstveno delovnem centru, ter v osnovni šoli s prilagojenim programom. Veliko dela sem opravila tudi honorarno – pri Zvezi društev za cerebralno paralizo Sonček, Rdečem križu Slovenije, na radiu in Združenju proti spolnemu zlorabljanju. Zaposlitve za določen čas so bile koristne na moji poklicni poti. Dopolnjevanje znanja je postalo moja stalnica.

Ob delu sem končala študij na Pedagoški fakulteti, leta 1998 diplomirala z delom Preventiva na področju spolnih zlorab in postala profesorica socialne pedagogike.

Kot socialna pedagoginja sem delala v vzgojnem zavodu in osnovni šoli kot izvajalka dodatne strokovne pomoči za učence z vedenjskimi in čustvenimi težavami, nekaj let pa sem delovala tudi kot svetovalna delavka.

To je poklic, za katerega mislim, da sem rojena. Poklic, za katerega lahko rečem: »To je to!«. Je delo, ki ga opravljam s srcem in pametjo, z vso resnostjo in s humorjem, z radostjo in tudi težkimi trenutki. Lahko delam v zaporu, bolnišnici, gospodarstvu, vrtcu ali v šoli. Usposobljena sem za vedenjske in čustvene izzive, odnose, komunikacijo in iskanje rešitev. Mogoče imam prav zato rada probleme, ker verjamem v njihove rešitve.

Leta 2000 sem ustanovila Zavod Modrin, zasebni svetovalno – izobraževalni zavod za starše, otroke in mladostnike, s katerim sem razširila področje svojega delovanja na širšo Slovenijo.

Pišem, predavam, svetujem, poučujem, raziskujem, se učim … Sem mama dveh hčera, kar me neizmerno radosti. Moj življenjski moto ostaja »živi in pusti živeti«.

Za menoj je trideset let delovnih izkušenj, trideset let srečevanja s človeško stisko. Nenehno usposabljanje na različnih področjih je kot izbira orodja, s katerim lahko pomagam, svetujem, usmerjam. Senzitiviti trening, treningi komunikacije, večletno usposabljanje in certifikat iz realitetne terapije (William Glasser Institute), NLP Praktik (Sledi Žalec, odlična trenerka Nada Mulej), usposabljanje v programu Znanje in branje za zabavo, izobraževanje za multiplikatorko na področju izobraževanja otrok s posebnimi potrebami in opravljen izpit za ravnatelje (Šola za ravnatelje) so le nekateri temelji mojega znanja, ki dobijo svojo vrednost šele pri delu v praksi.

Predavanja, seminarje in delavnice izvajam v vrtcih, šolah, društvih, zavodih, domovih, bolnišnicah, kolektivih, upravnih enotah in v gospodarskih družbah.

Ravnatelj OŠ Brezno-Podvleka, gospod Leo Čelofiga, je ob koncu seminarja tako nagovoril zaposlene:

»Zaključili smo prvi del seminarja Komunikacija z nemirnimi in motečimi učenci.
Bili smo priča pedagoški samorefleksiji in dobili veliko rešitev za uspešno delo.
Posledica tega bo 2 uri manj jamranja v zbornici, 1 škatla Persena manj ter 2 uri več časa za iskanje konstruktivnih rešitev.
Dobili ste pogum za vsebinsko krčenje učnih vsebin in izbire manj delovnih zvezkov. (1 pedagoška konferenca manj).
Med seboj ste se družili učitelji dveh (treh, če štejem še kolegico iz Dravograda) šol, zato lahko potrdim 3 ure team buildinga.
Deležni smo bili vsaj 2 ur smeha, zato lahko ti 2 uri štejem v realizacijo programa zdravje na delovnem mestu.
Dobili ste napotke, kaj se pogovarjati doma s partnerjem, to vam bo prineslo več časa za večerne aktivnosti. Posledica bo vaš bleščeč in smejoč prihod v službo.«

damjana-smid-zavod-modrin-Damjana

Damjana Šmid, prof. soc. ped.

Srednja zdravstvena šola na Jesenicah je bila moja prva izbira. Poleg odličnih profesorjev, ki so mi predali veliko strokovnega znanja ter človeške topline, sem na vsakodnevnih vožnjah z vlakom sklenila tudi nekaj nepogrešljivih prijateljstev, ki trajajo še danes.

Na praksi v Psihiatrični bolnišnici v Begunjah sem spoznala širino in bolečino človeške psihe ter poklic delovnega terapevta. Ta je malce počakal, saj se je na svet mudilo moji prvi hčerki. Kljub temu sem redno končala študij delovne terapije in diplomirala z delom Delovna terapija pri duševno motenih otrocih. Izbira mojega prvega poklica se je izkazala za odlično, saj je bila pri hčerki diagnosticirana cerebralna paraliza. Teorijo sem tako takoj preizkusila pri vzgoji prve hčerke, kar je bil zame poseben izziv.

Opravljanje različnih zaposlitev je širilo moj svet in bogatilo moje delovne izkušnje. Kot delovna terapevtka sem bila zaposlena v Centru slepih in slabovidnih, Varstveno delovnem centru, ter v osnovni šoli s prilagojenim programom. Veliko dela sem opravila tudi honorarno – pri Zvezi društev za cerebralno paralizo Sonček, Rdečem križu Slovenije, na radiu in Združenju proti spolnemu zlorabljanju. Zaposlitve za določen čas so bile koristne na moji poklicni poti. Dopolnjevanje znanja je postalo moja stalnica.

Ob delu sem končala študij na Pedagoški fakulteti, leta 1998 diplomirala z delom Preventiva na področju spolnih zlorab in postala profesorica socialne pedagogike.

Kot socialna pedagoginja sem delala v vzgojnem zavodu in osnovni šoli kot izvajalka dodatne strokovne pomoči za učence z vedenjskimi in čustvenimi težavami, nekaj let pa sem delovala tudi kot svetovalna delavka.

To je poklic, za katerega mislim, da sem rojena. Poklic, za katerega lahko rečem: »To je to!«. Je delo, ki ga opravljam s srcem in pametjo, z vso resnostjo in s humorjem, z radostjo in tudi težkimi trenutki. Lahko delam v zaporu, bolnišnici, gospodarstvu, vrtcu ali v šoli. Usposobljena sem za vedenjske in čustvene izzive, odnose, komunikacijo in iskanje rešitev. Mogoče imam prav zato rada probleme, ker verjamem v njihove rešitve.

Leta 2000 sem ustanovila Zavod Modrin, zasebni svetovalno – izobraževalni zavod za starše, otroke in mladostnike, s katerim sem razširila področje svojega delovanja na širšo Slovenijo.

Pišem, predavam, svetujem, poučujem, raziskujem, se učim … Sem mama dveh hčera, kar me neizmerno radosti. Moj življenjski moto ostaja »živi in pusti živeti«.

Za menoj je trideset let delovnih izkušenj, trideset let srečevanja s človeško stisko. Nenehno usposabljanje na različnih področjih je kot izbira orodja, s katerim lahko pomagam, svetujem, usmerjam. Senzitiviti trening, treningi komunikacije, večletno usposabljanje in certifikat iz realitetne terapije (William Glasser Institute), NLP Praktik (Sledi Žalec, odlična trenerka Nada Mulej), usposabljanje v programu Znanje in branje za zabavo, izobraževanje za multiplikatorko na področju izobraževanja otrok s posebnimi potrebami in opravljen izpit za ravnatelje (Šola za ravnatelje) so le nekateri temelji mojega znanja, ki dobijo svojo vrednost šele pri delu v praksi.

Predavanja, seminarje in delavnice izvajam v vrtcih, šolah, društvih, zavodih, domovih, bolnišnicah, kolektivih, upravnih enotah in v gospodarskih družbah.

Ravnatelj OŠ Brezno-Podvleka, gospod Leo Čelofiga, je ob koncu seminarja tako nagovoril zaposlene:

»Zaključili smo prvi del seminarja Komunikacija z nemirnimi in motečimi učenci.
Bili smo priča pedagoški samorefleksiji in dobili veliko rešitev za uspešno delo.
Posledica tega bo 2 uri manj jamranja v zbornici, 1 škatla Persena manj ter 2 uri več časa za iskanje konstruktivnih rešitev.
Dobili ste pogum za vsebinsko krčenje učnih vsebin in izbire manj delovnih zvezkov. (1 pedagoška konferenca manj).
Med seboj ste se družili učitelji dveh (treh, če štejem še kolegico iz Dravograda) šol, zato lahko potrdim 3 ure team buildinga.
Deležni smo bili vsaj 2 ur smeha, zato lahko ti 2 uri štejem v realizacijo programa zdravje na delovnem mestu.
Dobili ste napotke, kaj se pogovarjati doma s partnerjem, to vam bo prineslo več časa za večerne aktivnosti. Posledica bo vaš bleščeč in smejoč prihod v službo.«

Za preživetje potrebujemo štiri objeme na dan.

Za vzdrževanje potrebujemo osem objemov na dan.

Za rast potrebujemo dvanajst objemov na dan.

Virginia Satir

Za preživetje potrebujemo štiri objeme na dan.

Za vzdrževanje potrebujemo osem objemov na dan.

Za rast potrebujemo dvanajst objemov na dan.

Virginia Satir

Za preživetje potrebujemo štiri objeme na dan.

Za vzdrževanje potrebujemo osem objemov na dan.

Za rast potrebujemo dvanajst objemov na dan.

Virginia Satir

KONTAKT

Telefonska številka: +386 41 285 308

E-poštni naslov: damjana.smid1@gmail.com

KONTAKT

Telefonska številka: +386 41 285 308
E-poštni naslov: damjana.smid1@gmail.com

KONTAKT

Telefonska številka: +386 41 285 308
E-poštni naslov: damjana.smid1@gmail.com

Damjana Šmid, prof. soc. ped. +386 41 285 308
damjana.smid1@gmail.com facebook.com/damjana.smid

Vse pravice pridržane © | Damjana Šmid – Zavod Modrin | Pravno obvestilo

Izdelava: Adinvest, spletne rešitve, d.o.o.

Damjana Šmid, prof. soc. ped.

+386 41 285 308

damjana.smid1@gmail.com

facebook.com/damjana.smid

Damjana Šmid – Zavod Modrin

Vse pravice pridržane ©

Pravno obvestilo

Izdelava: Adinvest, spletne rešitve, d.o.o.